Leeetar!

Heeey!

Idag har jag typ baah tråkat,som det står tidigare i bloggen men jag har inget att göra så jag skriver det ingen!
Hahahah,jaaaag har tråååååkigt!

Men förut för typ några timmar sen så ringde min pappa och sa att dom hadde hittat en hund som spungit bort,så jag baah:Åh va kul,typ.Aaah och sen efeter typ en timme till så ringer han igen och frågar om jag kan sticka ut och leta efter hunden,jag baah:Eeeh,okeeey då,men vart är den då?
han baah:Jaa det vet vi inte,den är väl någonstanns i skogen jag baah okeey:P
Hahaha,jaa sen så frågajag min bror,Johan, om han kan hänga med och han baah:mm visst typ.
Aaah så vi sticker iväg och letar efter hunden som heter Myf,och när vi kommigt en bit så svänger vi ned på en liten väg och lääängst ner på den vägen så går det  en gubbe ,
Han baah:Hello! I can`t find my dog,have you see her?
Johan:Hey,noo we don't have see her but we cud help you to find she?
Han baah:Åååh so friendly,do you now hove she luucks?
Johan baah:Yes,we have an peper here...
Han baah:good!
Han baah:but now ska jag leta lite till,see you,bye bye!
Johan och jag:Bye Bye!

Men vi hitta ingen hund:( Så vi cyklade hem och åt istället:D
Det var gott:D

Hahaha,hoppas att ni förstog texten,jag är inte så bra på engelska!:P
HahahaxD

Puss och kram skummbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0