Onsdag-Katrinehom:D

Hhihihi,Idag gick jag upp kl 07,30 för att vi ska åka till K-Holm snart:P
Och där ska vi in till morfar som har fått svar på sitt Krista-prov,ett prov som han måstye göra för att han har lyketemi,elller vad det nu heter... Aah,och han fick då svar på provet i förrgår och det visade att det inte alls hade hjälpt med alla mediciner som han har,och om han blir sjukare så kommer han hat dö... :'(
Men men,vi hoppas på det bästa<33
Aja,men när vi är där iallafall så ska vi bära ut deras soffa och bära in en ny,men jag tror att jag går ner på stan istället och köper ett par Djävulshorn som jag ska ha imorrn på en halloween fest som jag ska på:D

Sen senare så ska mamma in till vingåker för hon ska vaccinera sig mot svininflensan,och innan det så ska vi ner till Scorett och köpa ett par SHIIIIT snygga skor till mig:):D



Puss och kram skummbann!<33                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0